ljuvavardag.blogg.se

En helt vanlig vardag, en helt vanlig familj. Ljuv som få...

Från barn och fyllon får man höra sanningen

Publicerad 2015-09-20 13:37:09 i Allmänt,

"Å mamma det var fina kläder idag." Fick jag höra idag när jag yrvaket kommer ner från trappan. Till skillnade från häromdagen när jag skulle ut och faktiskt hade ansträngt mig lite
och frågade; Är jag fin nu? Och fick det raka svaret; Nej. Man får ju hoppas att jag inte var ute bland folk och såg värre ut än så här.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Bintu Malm Fraser

Publicerad 2015-09-20 13:52:15

Haha! Det är väl för härligt med ärliga svar ;)

Svar: Jag tar det som att du håller med mig om att det var tillräckligt snygga kläder för en helkväll på stan?
Ljuva mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ljuva mamman

Två fantastiska barn och en inte alltid lika fantastisk mamma. Speglar den ljuva vardagen i småbarnslivet med en stor portion humor. Och ja just det; en fantastisk pappa finnes det ju också!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela