ljuvavardag.blogg.se

En helt vanlig vardag, en helt vanlig familj. Ljuv som få...

Dessutom ligger sambon fortfarande och sover

Publicerad 2015-10-18 11:36:00 i Allmänt,

Min goda tanke; mysfrukost med tända ljus, nybakade scones, färska bär och smoothie. Men barnen orkade inte vänta på sconsen utan åt upp bären och smoothien direkt. Lagom till sconsen är färdiga välts ett glas med smoothie ut på golvet så jag får lägga mig för att torka upp och under tiden äts sconsen. Lagom tills jag sätter mig till bords är barnen klara.

Så nu sitter jag här själv och äter och inser att jag inte ens tänt ljusen.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ljuva mamman

Två fantastiska barn och en inte alltid lika fantastisk mamma. Speglar den ljuva vardagen i småbarnslivet med en stor portion humor. Och ja just det; en fantastisk pappa finnes det ju också!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela