ljuvavardag.blogg.se

En helt vanlig vardag, en helt vanlig familj. Ljuv som få...

Var Butter och Prosit samma dvärg?

Publicerad 2015-11-28 13:07:52 i Allmänt,

Det jobbigaste när både jag och mina barn är sjuka är inte att man inte orkar hjälpa till att hålla humöret på topp när man själv mår dåligt. Det är inte heller att man inte har en chans att tycka synd om sig själv eftersom man har fullt upp att tycka om sin lilla. Det är inte ens jobbigt att toapappret tar slut när man som bäst behöver det eftersom alla går och snyter sig hela tiden. Nej det värsta är att precis när 1-åring äntligen fått lite ro trots en näsa som hon knappt kan andas genom, och somnar kloss på mitt bröst i behov av maximal närhet... då, just då, får jag en riktig hostattack och väcker henne igen.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ljuva mamman

Två fantastiska barn och en inte alltid lika fantastisk mamma. Speglar den ljuva vardagen i småbarnslivet med en stor portion humor. Och ja just det; en fantastisk pappa finnes det ju också!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela