ljuvavardag.blogg.se

En helt vanlig vardag, en helt vanlig familj. Ljuv som få...

Nu får vi hoppas att jag inte går och blir 130 år bara...

Publicerad 2015-08-16 07:12:33 i Allmänt,

-När jag fyller 4 år så önskar jag mig ett flygplan som kan köra själv.
- Vad bra, då vet jag det.
-När jag fyller 5 år så önskar jag mig en helikopter som kan flyga själv.
- Ok det ska jag försöka komma ihåg.
- När jag fyller 6 år önskar jag mig Star Wars.
- Ok jag får se om du kan få det när du fyller 6.
- När jag fyller 10 så önskar jag mig massor av smålego.
- Ja älsklingen det börjar bli svårt för mig att komma ihåg allt nu, men jag ska försöka.
- När jag fyller 100 år så önskar jag mig ett svärd som kan lysa och som det står 100 på.
- Ok, vet du vad, jag lovar dig att om du fortfarande önskar dig det när du fyller 100 år så lovar jag att köpa ett sånt till dig.
- Wow jag ska få ett svärd! Är det sant mamma?
- Ja det vågar jag nästan lova.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ljuva mamman

Två fantastiska barn och en inte alltid lika fantastisk mamma. Speglar den ljuva vardagen i småbarnslivet med en stor portion humor. Och ja just det; en fantastisk pappa finnes det ju också!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela